Silent Movie - Se Gratis Film På Nett


Silent Movie 1976, Det er en av de mest rørende filmene jeg har sett i mitt liv, om ikke kanskje den mest rørende en. Bare 5 skuespillere og en liten landsby hvor det var bare flere scener som var rotert, for at denne filmen skulle være perfekt. Den forteller en veldig følsom historie og bringer en svært moralsk budskap.

Det er vanskelig å finne en feil i denne filmen. Den kameraarbeid er superb, kastet fantastisk og retning feilfri. Filmens betydelig lengde, litt over tre timer, er noe som fikk meg bekymret. Likevel holdt den fantastiske rollen og det fredelige, likevel faste tempoet i filmen min oppmerksomhet gradvis gjennom de tre timene rett til den rørende kulminasjonen. Mange vil finne denne filmen for å være for lang, men jeg var glad for stilen, Kombinasjonen av enkelhet av hendelser og dybde av tegn og samtale.





Silent Movie 1976 Film Gratis På Nettet.


Deretter kommer den fantastiske endelige tjue minutter med plottet twist og historien slutt slutt i perfekt, noe som gjør historien mer forståelig. Imidlertid er de siste 5 minuttene av filmen noen av de beste øyeblikkene til filmen som er gjort, og det er den ultimate plot twist som overrasket helvete ut av meg. Det var en heiende slutt på det som endte som en flott film og en film jeg ville være mer enn glad for å sjekke ut igjen og igjen.






Silent Movie Se Nye Filmer På Nett


  • Budsjett :
  • Vote : 6.5
  • År : 1976.
  • Video : 720p-1080p-1080i DVDRip 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Filtype : MPG,RMVB,m4v,FLV,f4b,.mpv.
  • Selskapet : Crossbow Productions
  • Oversettelse av Film : Norwegian, FR, DE, EN, ZH, OG, VG, RY, EY, VN, XB, TS, BT, MD.
  • Filstørrelse : 473 MegaByte.
  • Språk : Norwegian - English
  • Film lengde : 2h 42 min.
  • Tags : Comedy
  • Visning : 3634
  • Last Ned : 4202
  • IMDB Rating : 6.1/10 (90206 votes).
  • Antall Stemmer: 184




  • Dette var faktisk den første filmen jeg noen gang gråt, avslutningen var bare så vakkert og hjerte følte, må du se hva jeg mener. Sangene er bare så nydelige og perfekte for scenene som de blir utført for. Disse filmene er en stor anbefaling for meg.

    Se Norske Filmer Online Silent Movie.


    Det er visse deler i filmen som de begge skiller seg ut amonst andre aktører, men jeg kan ikke fortelle deg som det vil ødelegge filmen. De andre skuespillerne er gode også, men disse to er bare best.


    kilde :Silent Movie



    Show More Show Less